Posledné recenzie (3 172)
A Gentleman in Moscow - A Master of Circumstance (2024) (epizóda)
Úvod, který se rozjížděl do chladně a dost pomalu. Zatím si seriál nedovedu moc zařadit, takže další díl nejspíš zkusím.
Industrie - Priemysel - Reformy na bežiacom páse (2021) (epizóda)
Celá část byla poněkud roztažená. A to navzdory mým oblíbeným tvarůžkům a Martinu Francovi.
Zapomenutý atentát (2023) (TV film)
Události a příběh je to bezesporu zajímavý, nicméně dokument je spíš takový průměr. Ale ten přesah za hranici druhé světové války, pokud jde o spolupráci StB a gestapa, je zde ukázán hezky.