Obľúbené seriály (10)
Star Wars: Klonové války (2008)
Hodnoťte dle libosti, ale než tak učiníte, zamyslete se nad mírou svého fanouškovství. Já asi budu patřit k těm věrným, proto si za svým hodnocením stojím a vás kritiky neřeším. Bo i když jsou tam díly slabší, pořád jsou tam i ty zatraceně skvělý a našlapaný duchem tohoto kultu....... . Zkrátka a dobře jsem rád za každej díl, který mi dá možnost se vrátit do tohohle fantaskního světa, kde rytíři Yedi zosobňují tu lidskou stránku, která v dnešním světe mnohým chybí.
Simpsonovci (1989)
Co se asi tak dá napsat ke klasice, která můj život provází už od mládí? Prostě KLASA!
Jistě, pane ministře (1980)
Umění sofistikovaně hovořit a nic neříct :))) Slovní kominka naprosto dokonalá
Jistě, pane premiére (1986)
Umění sofistikovaně hovořit a nic neříct :))) Slovní kominka naprosto dokonalá
Červený trpaslík (1988)
Prostě britskej humor!! Skvělej seriál plnej humoru k popukání :))
Will a Grace (1998)
Některé díly jsou vtipné méně u jiných se popadám za břicho a nemůžu zastavit smích. Parta je to zajímavá se svejma vlastnostma /ironie a sarkasmy ze sebe sypou jak na běžícím páse/, ale trumfnout ve vtipnosti Jackieho a Caren? - přiznávám že jsou víceméně přeexponovaní a drsní, přesto ..... . Ty dva spolu a jejich hlášky, no KONEC! :))
Priatelia (1994)
Je těžký hodnotit toilk řad seriálu najednou, proto je * tolik. Nejradši mám 2-6 řadu. Každopádně stejně jako žluťáci je tohle klasika co vždycky pobaví. Taky to asi bude tím, že všehcny postavy už znám tak dobře, ajkoby to opravdu byli moji přátelé :)
Futurama (1999)
Drsnější forma Simpsnovic rodinky a taktéž zábavná