Recenzie (334)
Mária, milosti plná (2004)
Odvrácená stran mince Radka Štěpánka :), Nepadnu na zadek jenom proto, že film pochází z těch exotičtějších pater kinematografie. Takový ten festivalový lehký podprůměr, lemovaný průhledností toku děje...
Výhybkáři (2001)
Poloha sociálního dramtau, přesně tam, kde chci tento můj oblíbený žánr mít..
Hallam Foe (2007)
Tyhle "podivíni" mají vždycky potom nejlepší buchty...
Špičák (2009)
Kolikrát si během filmu řikáte, že tohle je moc... . Film je přes uměle a na max vyvolanou zvrácenost , neaplikovatelnost a nevěrohodnost děje, velice prazvláštní pastva na Vaše vytřeštěné oči...
Rozchod (2009)
Průhlednost děje a tendeční postup netrumfne výkon Kristen Scott Thomas, natož Sergi Lopeze, který vlastně může hrát jen pornografické "vztažníky"...
Něžný polibek (2004)
Balzám pro zamilováného, který věří v diverzitu západní společnosti, jezdí ve starém autě a je imunní proti buranským stereotypům většinové společnosti made in Czech Republic. Škoda že jen Romové a ostatní menšinová etnika, lišící se barvou pleti, potažmo náboženstvím, nemají klima k tomu, aby si troufli na: "Kdo neskáče není Čech..."
Tiene zabudnutých predkov (1964)
Podezírám Frantu Vláčilovýho, že majinko čóroval, ale tohle je očividný majstrštik...
Tančiareň (1983)
Oslava obecného umělečna, která originálně obroduje, přesto komplexně nudí...
Súboj Titanov (2010)
cha chá...
Prekliaty ostrov (2010)
Za hodně peněz, hodně muziky...