Recenzie (334)
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Tenhle seriál u mne odpadl ze všech Lostů, Hrdinů a Dextrů jako první.
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Ještě že z něj V Clerks 2 udělali Vokurkožrouta :D
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
Vlastně mi tam chybí dubing a umělej smích. Jinak pořád stejný, páč hoši ani nezestárli mi přišlo.
Kino Raj (1988)
Oslava kinematografie !
Maraton (2005)
Rainman po korejsku, ale moc kulervoucí.
Kto je tu riaditeľ? (2006)
Sem divnej asi, ale moc sem se nesmál. Klasický případ toho, jak dopadá film, který je natočen jen pár měsíců po předchozím celvečeráku. Kvantita dala hit kvalitě - Trier, NeTrier...
Ren a Stimpy (1991) (seriál)
Zábava nejenom pro huliče.
Noc s Andělem (1999) (relácia)
Máte webovky?
Pějme píseň dohola (1990)
Paráda. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že i na začátku devadesátek to chodilo na pyonýrákách takhle. Stezka odvahy, didžina, dvoudení výlet, vojenské cvičení, táborák, olympiáda a drbání hlavy. A to mi ještě kámoš zpětně říkal , že viděl herce, který zřejmě "vrozeným" talentem zahrál postavu BOBA, v pořadu peříčko Sáry Saudkové, kde obhajoval své zaměstnání striptéra. :D.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Opravdu jadrná horská mluva.