Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Bez komentáře !
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Taky rád čekám na metro.
Čistá duša (2001)
Môj sused Totoro (1988)
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Precitnutie v Garden State (2004)
Tak jsem ani nečekal, že film nakonec je tak příjemný počin, Natalie je více než příjemná osoba a baví mě její blbosti, k tomu velmi citlivý indie soundtrack. Nakonec můžu akorát říct, že film spadl do moje seznam "srdcovky", soundtrack budu zřejmě nadále poslouchat a někdy i znovu ten film.
Veľká ryba (2003)
Keď Harry stretol Sally (1989)
Naprosto dokonalá komedie, která mě vždycky uchvátí i po desáté shlédnutí.