Recenzie (64)
Kámoši až na dno lahve (2013)
Film, ve kterém se nic nedělo a všude se válejí lahváči.
Demolice (2015)
Je to nakažlivý.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Usnul jsem v kině..
Pozůstalí (2014) (seriál)
Musím umřít dvakrát, abych žil.. Musím?
Manhattan (1979)
Nevkusné, až deprimující..
Cesta do lesa (2012)
Prasátko? Vyhrál jsem v tombole vole.
Requiem za sen (2000)
Film, který nechci vidět podruhé. Ne proto, že by byl špatný, jen už na to nemám nervy.
Unesené (2013)
Nenávidím filmy s otevřením koncem.
Wish I Was Here (2014)
Krásný snímek o obyčejných věcech. Důležitá otázka je, zda mám znovu vstát a jít za svým snem,.. či položit sebe otázku, zda je ta cesta správná.
Ajťáci (2006) (seriál)
Sexy blondýnka: Líbí se mi tvoje brýle. Moss: Lituji, ale nejsou k prodeji.