Posledné recenzie (88)
Top Gun: Maverick (2022)
Asi som už z toho patetizmu vyrástol. Je to presne na úrovni jednotky, stačí to vidieť raz a viac už netreba. Na konci ma z toho bolela hlava, no zároveň som sa vrátil do detských čias, kedy som takéto filmy žral. Je to taky ten film pre 10...12 ročných chlapcov, ktorí si na to zájdu s otcami. Je to tupé, plne klišé a veeeeelmi jednoduchých dialógov. Po technickej stránke ale v skutku vypiplane. Mrzí ma starnúca Conolly, ale stále je to krásna žena a Cruisovi to jedenie placenty faaaakt enormne prospieva. Silný moment: :D veľmi vtipné, to treba hľadať inde.
Iveta (2021) (seriál)
Nezaslúži si to plnohodnotný komentár. Veľmi, ale veľmi, poviem to mierne "jednoduché" dialógy. Kopa neherectva a prehrávania a tupý scenár. Toto je celé zle.
Avatar: Cesta vody (2022)
Ta jedna hviezda je za vizuálne efekty, aj keď. Možno som neobjektívny, keďže som nevidel film v kine. Ale myslím si, ze filmy potrebujú niečo viac ako len pôsobivý vizuál. Ten Wow efekt, ktorý bol prítomný v roku 2009,sa tentokrát absolútne nekonal. Žiadna zo scén ma nedokázala vtiahnuť, dialógy boli povrchne a príbeh recyklovaný. Ak by tam neboli tie modré bytosti, dalo by sa to aplikovať na čokoľvek. Tentokrát som nemal ten uzasnutý pocit z Pandori a to nechápem už vôbec. To ze tam pridali element vody, je síce fajn, ale žiadnu pridanú hodnotu to neprinieslo. Škoda. Ak budu aj ďalšie Avatar filmy na podobnej úrovni, vidieť ich už nemusím.