Recenzie (270)
Lovec policajtov (2001)
Další z rady výborných Seagalových filmov z rokov 2000. Seagal a DMX tu podali dosť solidný výkon. Najviac ma pobavila pesnička: I FEEL GOOD a Steven na ulici ako policajt.
Klamár, klamár (1997)
Jim Carrey ako právnik to výborné zahral. Dalšia zo série skvelých komédií s Jimom. Jeho syn si prial na narodeniny, aby jeho otecko aspoň jeden deň neklamal. I táto komédia dokáže potešiť priaznivcov Jima Carreyho.
Križovatka smrti 3 (2007)
Tretí diel z celej série ma pobavil najviac. Dej sa odohráva v Paríži. Samá akcia, samé srandy. Všetko, čo patrí k Jackiemu.
Križovatka smrti 2 (2001)
Výborné pokračovanie úspešnej komédie s Jackie Chan a Chris Tucker v hlavných úlohách. Chris Tucker ako Michael Jackson v bare - Dont stop till you get enough ma najviac na filme pobavilo.
Križovatka smrti (1998)
Vtipný komik Chris Tucker a Jackie Chan ako Lee vo výbornej akčnej komédií, kde tu unesú dcéru čínskeho konzula. Prvý diel celkom fajn.
Krvavá päsť II. (1990)
Prvý diel bol omnoho lepší než je tento diel. Akčné scény na slabej úrovni. Z filmografie Dona Wilsona slabší film.
Krvavá päsť (1989)
Tento film bol obzvlášť dobrý tým, že mu zabil brata a potom ho učil trénovať. Bol to jeho učiteľ. Bojové scény boli dosť priemerné.
Kruh (2002)
Tak pre mňa tiež jeden z lepších hororov. Falošná VHS, kôň skočí cez palubu a tak... I druhé pokračovanie bolo tiež obstojné.
Krok za krokom (1991) (seriál)
Najlepší TV seriál, čo poznám. Na tento seriál sa pozerám stále. Najlepšie osoby sú Cody, Frank ...
Farma (2011) (relácia)
Pre niekoho dobre, pre niekoho zle. Mne stacilo 5 minut a koniec.