Recenzie (2 318)
Americký ninja 3 (1989)
Je to taková pohádka z dob, kdy podobný filmy byly v módě. Z nostalgie dávám 3*. Souboje jsou úsměvné a v dnešní době nikoho nezaujnou. Příběh je prostý a plný nelogičností. Filmu chybí i nějaký ty hlášky. Bradley je v poho a James si jede vše jako v předchozích dílech. Třetí z trojice hlavních hrdinů je opravdu k ničemu a jeho výstup silně nudí. Za mě 45% :)
Americký ostreľovač (2014)
Ale jo, zajímavý životopisný drama to je, akce je zde taky spousta. Jelikož jsem neměl tucha jak to skončí, tak jsem si i pro mě překvapivý konec užil. Cooper mě ve své roli hodně překvapil. Za mě 75% :)
Americký samuraj (1992)
Pro mě peckovej Martial Art film, který je spíš taková arénovka. Obsazení obou hlavních rolí je parádní. Souboje sice v dnešní době asi moc nezaujmou, ale mě jako fanouška těchto filmů to vůbec nebaví. Věřím, že spoustě lidí vyrůstajících v zlaté éře VHSkových filmů se to líbí. Na DVD to zas kazí neoriginální dabing, ale co se dá dělat. 90% :)
Americký zabijak (2017)
Průměrný akční thriller, který nemá žádné zajímavé zvraty, ani není napínavý. Obsazení je slušné, ale filmu chybí svižnější tempo a lepší akce. Za mě 60% :)
Amores perros (2000)
Tento filmek mě chytnul a nepustil, i když ho dávali v tv skoro do tří do rána. Ty tři příběhy jsou pěkně natočený a jejich propletení hodně brutální. Za mě 86%. ;)
Angela & Viril (1993)
Tak to je hodně o ničem, ale Angelina kóča, to zas jo :) 5% :)
Angry Birds vo filme (2016)
Tak za mě tedy zklamání. Pár vtípků pobavilo, ale podle traileru jsem čekal větší palbu humoru. Koukatelné to je, ale jsou vtipnější a zajímavější animáky. 60% :)
Angry Birds vo filme 2 (2019)
Kvalitně je to pro mě lepší a vtipnější než první díl. Za mě 65% :)
Anjeli a démoni (2009)
Stejně jako Šifra, tak i Andělé se mi hodně líbili. Film je napínavý a pěkně natočený. Obsazení filmu sedlo. 85% :)
Anjelská tvár (2001)
Hodně předvídatelný příběh, který mě vůbec nezaujal a dost mě celý film nudil. Už nikdy víc. 10% :)