Recenzie (2 316)
Návrat muže z bažin (1989)
Určitě lepší než první film i díky přidané humorné složce. Akce je zde plno a efektů také. Pobaví různorodí záporáci. Za mě 65% :)
Msta přichází z močálu (1982)
Klasika, která dnes již ztrácí lesk. Je zde spousta akčních scén a jednoduchý příběh. Za mě 50% :)
Bažináč (2019) (seriál)
Za mě tedy povedený DC seriál a uvedení méně známé postavy. Za mě 70% :)
Bad Boys navždy (2020)
Třetí díl mě mile překvapil. Je vidět, že i dnes se dá natočit skvělý devadesátkový akčňák, který danému žánru a předchozím dílům ostudu nedělá. Akce je zde přehledná a pěkně natočená a opět je prokládána hláškami nejen hlavní dvojice. Nová krev sem zapadla víc, než do třetích Expendables. Potěší i staré známé postavy včetně Bayova camea. Já se u filmu bavil a ty dvě hoďky mi hodně rychle utekly. Za mě 90 % :)
Bloodshot: Supervojak (2020)
Pro mě pohodovej filmek plnej pěkných efektů, solidní akce a krásné Eizy. Za mě 80% :)
Pustina (2016) (seriál)
Kvalidní seriál s tísnivou atmosférou a napínavým dějem. 80% :)
Cez prsty (2019)
Klasická vztahovka o podvádění, které se u nás točí na kvanta a tak se v nich krásně ztratí. 30%:(
Le Mans '66 (2019)
Pěkný příběh který pohltí. 100% :)
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
To byla tak podivuhodná proměna, až jsem měl kolikrát chuť to vypnout. Obsazení je katastrofální a místy odpudivé. Black Canary to je výsměch komiksové postavy, Huntress celkem ujde, policajtka je uboze trapná no a pro mě tahák Harvey Quinn věčně navlečená do příšerných kostýmů, takže sexy oblečky viz Sebevražedný oddíl nejsou. Asi i kvůli oplácanější Robbie. Příběh je celkem v poho, ale dalo by se z něj vytáhnout víc. Quinn se zde chová hodně trapně a film by se měl víc věnovat vedlejším charakterům. Malá zlodějka taky bída, větší herecké prkno se asi těžko hledalo. Akce a efekty byly celkem v poho. Za mě 30% :)
Legenda o Mulan (1998)
Povedená pohádka, která má hezký příběh, spousnu vtipných pasáží a pěknou animaci. Za mě 95%:)