Recenzie (2 318)
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
PVtipná záležitost jako první film, to bezesporu. Hlášek je zde opravdu hodně a pobavili celé kino. Akce je zde hodně a je pěkně natočená. Efekty jsou na špičkové úrovni a i barevné pojetí neuškodilo. Herecky opět parádní a potěší i cameo Stallona (doufám, že bude v dalším díle také a dostane větší prostor). Příběhově je to také hodně podařené. Celý film mi hodně rychle utekl a ani na chvíli jsem se nenudil. Přemýšlím, jestli se mi to líbí víc, než první film, ale asi ne. Je to kvalitně hodně podobné. Za mě 95% :)
Votrelec: Covenant (2017)
Pěkný pohled na vznik vetřelce, i když se asi moc lidem nelíbí, podle hodnocení. Já si film v IMAXu užil. I přes pomalejší rozjezd film nenudí a akce zde také není málo. Když už přijde, tak jsou to krvavé lázně, které jsou pěkně natočené. Samotný vetřelec nemá chybu. Od půlky filmu je celkem předvídatelné, jak to skončí. Efekty jsou skvělé a samotný vetřelec potěší nejednoho fanouška. Obsazení celkem ušlo, i když mi chybí výraznější hlavní představitelka. Za mě 85% :)
Alien: Covenant - Prologue: The Crossing (2017)
Pěkná přechodka mezi Prometheem a Covenantem. 80% :)
Lesný duch (1981)
Kultovní hororová klasika, která asi dnes nevyděsí, ale zase pobaví. Skvělý začátek série :) 100% :)
Ash vs Evil Dead - Série 2 (2016) (séria)
Druhá série navazuje přímo na první příběhově a nasadila spíše více humoru než hororu. Není to na škodu, ale temnější atmoška posledních dílů by se mi líbila víc. Krve je zde opět hodně a všelijakých zmutovaných potvor a démonů taky. Celkově je většina dílů slabších než u první série, ale našláplej konec mi to vynahradil. Proto dávám 2. sérii 86% :)
Lov na exmanželku (2010)
Pěkná komedie, která nenudí a má i jiskru mezi hlavními představiteli. Příběh je jednoduchý a asi nikoho nepřekvapí. Akčních scén zde pár je a i vtipných. Za mě 60% :)
Hory majú oči (2006)
Pěkně vytvořená vvražďovačka se zmutovanými šmejdy, hodně krvavými scénami, pěknými buchtami a jednoduchým, ale nenudícím příběhem. Akce je zde hodně. 85% :)
Ultraviolet (2006)
Jeden z mála filmů, kde se mi Milla líbí. Celé je to takové počítačově stylizované. Akce je zde celkem dost. Příběh je takový nezáživný a místy nudí. Za mě 50% :)
Úsvit mŕtvych (2004)
Hodně povedená zombieárna, která má pěkné efekty, podařený příběh a celkem zajímavé postavy. Akce je zde celkem hodně. Krvavých scén také není zrovna málo. Fanoušky žánru film určitě potěší. Za mě 80% :)
Fanaticky zamilovaný (2005)
Průměrná komedie, která mě už moc nenadchla. Příběh je pěkný, ale moc vtipných situací zde není. Za mě 50% :)