Posledné recenzie (105)
Nezlomní (2024)
Moc americky dokonale…a to jsem se těšil moc…
Top Gun: Maverick (2022)
Viděno po druhé, pecka. Změněno ze čtyř na pet. Lepší film jsem už dlouho neviděl...
Válka zítřka (2021)
-1 hvězda jen za stopáž, první hodina skvělá