Recenzie (258)
Lupin (2021) (seriál)
velmi dobré
Klik (2006)
přesně o to rychle skočit tam kde je nám lépe, ale život je o tom, že si musíme prolézt všemi možnými srač....... aby jsme pochopili v čem je štěstí ukryto. Ten film ve zkratce ukázal, že spěcháme do rakve atd, Tak zítra zajeďte k rodičům a řekněte jim, že je máte rádi. V podstatě na to furt čekají....
Dolittle (2020)
No jistě, dát plný počet hvězdiček je zavádějící, ale dávám to proto, že filmů na které mohu vzít děti 8, 14 a taky se u toho zabavít je tak zoufale málo, že si to ty hvězdy zaslouží, nenudili jsme se celých 100 minut a budu-li hledat umění půjdu do jiné kategorie než rodinný film.
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Jednoznacne skvely film. Nejsem zadny filmovy expert ani radoby filmovy kritik onanista. Proste jen vnimam film jako celek a tento kousek je vyvazeny porce stupidnosti je minimalni oproti jinym hodnotam.
Záhada hlavolamu (1993)
Fantastické exteriéry, trochu přidušená dějová linie a šílená hudba, ale za ty exteriéry bych dal skoro až 5 hvěd
Novembrový muž (2014)
Velmi slušně udělaný film. Decentně podhodnocený, ale rozhodně mě nenudil.
Mamičkin zámok (1990)
Všechno krásné a bezsstarostné je želbohu prchavé a rychlé jak bublinky z šampáňa.
Marvinova izba (1996)
jeden z filmů, který se dokáže sáhnout hlouběji do duše minimálními prostředky a příběhem, který se odehrává denně na všech koncích světa...
Prasiatko Peppa (2004) (seriál)
Zábavné, vtipné a poučné. Nechapu jak to nějaký pitomec v dlouhém sebeukájecím komentáři muže přirovnávat k Teletubbies. Viděl jsem všechny díly. ,, jsem expert na Prasátko Pepa.."
Američan (2010)
Rozhedně nadprůměrný film, dost chytrý a napínavý a navíc na Castel del Monte mám ty nejlepší vzpomínky, nějaký čas jsem tam taky byl