Posledné recenzie (185)
Lúzri z Wall Street (2023)
dobře zpracované téma z prostředí obchodování na burze, a že takových filmů je už pěkná řádka, dobře herecky obsazeno, příběhy obyčejných lidí, bavilo mě to, v hlavní roli Paul Dano a když jsem kouknul na jeho profil, tak mě překvapilo, kolik kvalitních filmů už jsem s ním viděl. 4*
Úsvit (2023)
dobré téma, velmi dobré k zamyšlení nad tím, co vlastně určuje pohlaví, jsou to jenom primární nebo i sekundární pohlavní znaky? zde hermafrodit, který zjevně vypadá i cítí se být mužem, ale má funkční ženské pohlavní orgány, přesto se vyhranil v muže a takto by měl být akceptován, teď vidím, že právě pro takové lidi, byť se jich narodí jenom zlomek promile, má neutrální pohlaví smysl do chvíle, než se vyhraní, než budou vědět, kým se cítí, nebo dospějí, ostatní mají možnost si své pohlaví nechat změnit. dobrá filmařina i pozadí závodů Svit, poctivé 3*.
Superžena (2022)
netušil jsem, že jde o slepenec nesouvisejících, pouze zadáním tématu, krátkých filmů, které mají naplnit stopáž celovečerního filmu, ale překvapivě mě většina bavila, Dyková jako pornoherečka, tunel Sitinka, zbloudilá stopařka v chalupě a skvělé duo Plesl - Krobot v kupé vlaku, jenom na film je to málo, ale i tak 2*.