Posledné recenzie (166)
Šógun (2024) (seriál)
Škoda toho jalového konce. Jinak velmi dobré, ale konec si zasloužil nějaké epické vyvrcholení, ale toto bylo jen takové lehké vyšumění.
Kosmonaut z Čech (2024)
Dá se říct, že celkem dobré, ale není to film co si za pár měsíců pustím znova. Skoro bych rád přidal hvězdičku za Rajeshe. :D
Galaxy Quest (1999)
Jejda, to bylo tak úžasně pitomý a vtipný, že se chechtám ještě po skončení filmu. Výborná parodie StraTrekku, ale zároveň i jeho pocta. Alan Rickman je asi nejlepší postava celého filmu, tomu to prostě skvěle sedlo.