Recenzie (1 056)
Daniel Landa - Vltava Tour 2003 (2003) (koncert)
Tak to jednoznačne +5 bez debaty.
Hra (1997)
Jedno z najlepších a najpsychologickejších diel Davida Finchera. Micheal Dougles tu hrá človeka, ktorý nám ukáže ako rýchlo sa dá prísť o všetko. Počas celého filmu divák nevie, čo si má mysleť, ako to bolo aj pri Klube Bitkárov. Nicholas si myslí, že má všetko, no v skutočnosti to tak vyzerá len navonok. Netuší, že vďaka jednej hre sa mu zmení život k lepšiemu a po skončení hry sa bude na svet pozerať trochu iným okom. Sledujeme premenu zo samotárskeho, uzavretého, arogantného a namysleného milionára na trochu spoločenského, odvážneho človeka, ktorý príde na to, že preniaze neformujú len jeho charakter, ale že sú na svete aj iné veci, ktoré stoja za to, aby ostal žiť na tomto svete. 9/10
Lost Highway (1997)
Lynch je úchylný kretén a toto je zrejme jeho najúchylnejšie dielo, no dobre...možno remíza s Mazaciou hlavou.
The Cranberries: The Best Videos 1992-2002 (2002) (video kompilácia)
Cranberries si pustím, keď vonku prší, keď je vonku 30 stupnov a slnko mi praží na čelo, keď som smutný a chce sa mi plakať, smiať, súložiť, búrať steny hlavou...
Smashing Pumpkins: 1991 - 2000 Greatest Hits Video Collection (2001) (video kompilácia)
Hudba Smashing Pumpkins je niečo úchvatné...je to zamilované, melancholické, drsné, smutné, veselé, inteligentné, originálne, dobrodružné, odvážne...škoda, že som jediný človek v okolí, čo ich vôbec pozná. 100%
Massive Attack: Eleven Promos (2001) (video kompilácia)
Teardrop a moja ešte obľúbenešjia Angel, napríklad z filmu Snatch. Massive Attack je ako hudba z iného sveta, trip hop vo svojej najkrajšej podobe, za klip ku skladbe Angel je to však jednoznačne za 5...
Arctic Monkeys at the Apollo (2008) (koncert)
Bebacek to vystihla dokonale, navyše Arctic Monkeys milujem už po troch albumoch /no hlavne po prvých dvoch, tretí bol o dosť slabší, lebo bol o dosť iný/, je to jedna z mojích top 5 britských kapiel, takže jednoznačne +5.
Svet podľa Prota (2001)
Herecký koncert Kevina Spacey-ho, inteligentný film pre všetkých čudákov ako ja. Scénka s cestovaním rýchlosťou svetla patrí medzi moje najobľúbenejšie...
Čierna labuť (2010)
Audiovizálny filmový orgazmus, oscar pre Natálku a hneď!! 10/10, najlepší komentár: Marius.
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Dosť úchylné, dosť fekálne, dosť zvrhlé, dosť vtipné.. niekedy je lepšie zbytočne nemoralizovať...ten kapitán je totálny, ale totálny kokot.8/10 / a tá HUDBA!!!!/ edit: s odstupom času tomu musím dať za 5, od bms som dlhé roky nevidel nič, čo by ma pobavilo aspoň na takej úrovni ako táto pičovina, teším sa na celovečerný film.