Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Teória veľkého tresku (2007)
Taká normálna rodinka (1971)
Scrubs: Doktůrci (2001)
údržbář, dr. Cox a dr. Kelso...svatá trojice
Misfits: Zmetci (2009)
myslel jsem že třetí serii bez Nathana nedám, ovšem TO co nastoupilo místo něj mě naprosto vyřídilo.moc by mě zajímalo kde toho magora vyhrabali:-D
Zpět k pramenům (2005)
Agent (2007)
tenhle seriál by nebyl tak dobrej nebýt skvělé volby při výběru hlavních představitelů, tady by se naše produkce mohla učit..jinak v kostce - akce, hlášky,promakaná zápletka a humor...všechno co mám rád