Recenzie (425)
Mroží muž (2014)
Trochu mi to pripomelo Lidskou stonozku,ale s mrozem....ale chybi mi ta klasicka filmarina K.Smitha
Taká obyčajná rodinka (2009) (seriál)
Nadprůměrně jsem si tuto rodinku oblíbil :-)
Star Wars: Nové příběhy z Yodovy kroniky - Útok na Coruscant (2014) (TV film)
5* za opravdu výborné humorné scénky...nem§žu se zbavit pocitu,že cela New Yoda chronicles se prostě povedla :)
300: Vzostup impéria (2014)
Pro mne osobně velké zklamání...takový guláš bez koření oproti Leonidasovi nesrovnatelné...viděno v novém cinema premiere 3D a stejně to nazachránilo ....ani o bod navíc prostě dát nemohu.
Chuckyho kletba (2013)
Konečně návrat toho Chuckyho kterého pamatuji :)
Scary Movie 5 (2013)
Bohužel nejhorší díl...
Štvorlístok v službách kráľa (2013)
...prostě prostá nostalgie....mé obrázky oživly dostali hlas a já byl spokojený :)
Ralph Rozbi-to (2012)
!!!:)=%>! super!
Černobyľské denníky (2012)
není to taková tragédie jako tehdy v Černobylu,ale žádná sláva se zde nekoná....pár dobrých momentů a dokukáno pouze s pocitem,jaké kamerové záběry Pripjaťi kameraman ještě nabídne.
Niečo z Alenky (1988)
Velmi zajímavé pojetí a úžasné zpracování co se vizualizace týče....řekl bílí králík