Recenzie (215)
Jumanji (1995)
Možná to není zas tak dobrý film, ale ve mě vždy vyvolá krásné vzpomínky na hokejová soustředění, na kterých jsme se na něj vždy dívali :-)
Příště budeme chytřejší, staroušku! (1982)
Nejhorší na tom je, že dnes to chodí skoro stejně...
Chceš ma, chcem ťa (2009)
Nepamatuji se, kdy naposled jsem se u filmu tak bavil. Chvílema jsem se opravdu válel smíchy :-)
Hancock (2008)
Já mám prostě rád happy-endy :-)
Marley a ja (2008)
Krásná komedie, krásný pes... Hlavní role hrají moji oblíbení herci, takže spokojený být musím, jen ten konec nemusel být tak smutný...
Zrkadlá (2008)
Já horory opravdu moc nemám rád, ale tenhle nebyl zas tak špatný a hlavně jsem měl dost rozumu, abych se díval přes den :-)
Kuriér 3 (2008)
No, jde to. Horší než jednička, ale lepší než dvojka...
Smrť obchodného cestujúceho (1985) (TV film)
A zase další doporučená četba. Naprosto skvěle natočeno, Hoffman prostě umí, bez něj by to zdaleko nebylo ono. Film je postaven jen a jen na jeho hereckém výkonu, ale přesně to mu vyhovuje. Viděl bych jediný problém, totiž že jsem se chvílema v ději trochu ztrácel a takové filmy moc nemusím, jinak bych dal plný počet...
Strakonický dudák (1955)
Taková pohádka do povinné četby, jinak bych se na to určitě nedíval :-)
Spalovač mrtvol (1968)
Je až neuvěřitelné, jak někoho dokáže během chvilky přesvědčit masa lidí i o tom, co kdysi sám odsuzoval. Hrušínský je, jako vždy, skvělý.