Recenzie (412)
Šťastný a veselý Madagaskar (2009) (TV film)
Pár dobrých hlášek bylo, ale je to ta samá trapárna co shrekoleda !
Funny People (2009)
Od názvu komici by se mělo čekat komedie.To je snad jasné, ovšem né v tomhle případě.Tak trapný, bezprecedenční a ubohý film jsem od Sandlera čekal tak v roce 2030....Jeden či dva ,,skoro´´ povedené vtípky nedělá ještě ze 146minut komedii. 5 ze 100 a jasný odpad.Jen se divím že to má ta velkhodnocení....
Kráľ videohier (2006)
Kdo kdy nehrál počitačové hry.A kdo by nechtěl být ,,tester´´. Já bych si to rozhodně zkusil.Tenhle film byl ze začátku myšlen jako Béčkový a taky se tak stalo i když je námět tuctový, scénář a dialogy také tak celek zase není tak špatný a jsou tam i vtipné scénky takže 60% (ale na čtyři hvězdičky to určitě nebude).
Avatar (2009)
Vždy budou skalní fandové, taky odpůrci.Já se na to těšil.Jak jsem u toho po třetí doma usnul tak jsem to nedoukal ani do konce a rovnou smazal.U mě jde o VELMI drahý film bez děje. Vidět to v 3D asi určitě mluvím jinak. 45%
Moto GP: v zajetí rychlosti (2003)
Motorky mě moc neberou takže mě nevzal za srdce či za ruku ani tenhle dokument.35%
Jej prípad (2005)
Jedno z nejlepších dramat za poslední dobu ze soudní sýně.Skvělá režie a výkony herců.Jen mi konec přišel trošku uspěchaný
Kráľ shopping centra (2009)
Tak nevím kdo tímhle chtěl něco dokázat.Hodina a půl v ......... Ještě že to sem tam zachraňovala a zpříjemnila hudba Queenu.
Eso (1994) (relácia)
Tereza, ach Tereza.......
Horúce strely (1991)
Nejlepší a má nejoblibenější parodie na co jen jde.Vyděl jsem to už asi 500x a pořád se směji jak o život !
Zviera (2001)
Schneider má i na lepší.Ale i ak sem se zasmál a hlavně o to jde