Recenzie (926)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Tady není pochyb o tom, že tento film stojí hodně na hereckých výkonech, preciznosti a zvláštností režie. Děj je skvělý a knihu jsem zatím nečetl, ale celkově se mi prostě film trefil do noty. Mnoho skvělých hlášek (překvapivě se mi zde líbí i dabing) v kombinaci s tak skvělým výběrem herců je mimořádný zážitek.
Humoriády Felixe Holzmanna (1985) (relácia)
Tohle je vyloženě kultovní záležitost a kdo tohle nikdy neviděl, tak by to měl napravit, protožeje to jako být filmově negramotný. Holzmann je Pan herec! A pořad jako celek hodnotit nejde, každý ví, že jde jen o ty jeho vystoupení.
Nutné k přežití (2006) (relácia)
Tak tohle můžu. Z pohodlí domova se podívám na krásnou přírodu a přitom se něco dozvím. I přes to, že má za zadkem celý štáb kameramanů, ukáže všechno možné i téměř nemožné pro to aby člověk přežil v divočině a sám si to pokaždé také vyzkouší. Každopádně Bear má můj obdiv. Velice povedený pořad.
Hotel Paradise (2012) (relácia)
U téhle reality show mě zajimá jen jedna věc - kolik museli dát všem soutěžícím aby se jí vůbec zůčastnili, protože není možné aby do tohodle šel někdo dobrovolně a jen s pouhou nadějí, že to vyhraje! VELKÝM problémem u tohoto typu reality show jsou kritéria, podle kterých producenti(nebo kdo to dělá) vybírají soutěžící -> vždy vládne majorita pěkných(obojí význam) idiotů. Ano, možná někdy v roce 1, kdy takovéto soutěže začínaly, se na to dívák ze zvědavosti podíval, ale po několika dekádách trapných ohraných TV reality show z vytřískaného už nic nevykouzlí ani kouzelník, natož PRIMA love. Jak většinou u kometářů doporučuju zhlédnutí, zde platí opak. Neztrácejte čas a rovnou si pusťtě něco na DVD a uděláte daleko líp. Nehodnotitelná kravina.
Votrelec 2 (1986)
Trochu ochuzené o tajemnou atmosféru jedničky, ale ne zase tak moc, aby to bylo znatelné na kvalitě filmu, prostě to bylo pojaté trochu jinak. Pěkné efekty s výborným scénářem vyšperkovaným Cameronem do posledního detailu. Legendární charaktery postav jako Vasquezová nebo Bishop. Opravdu příjemné a důstojné pokračování jedničky. *WEYLAND-YUTANI CORP - building better worlds*
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Je pravda, že z vetřelců je tento nejhorší, ale pořád je to koukatelné a až na pár hovadin si to téměř drží kvalitu. Změna režiséra je hodně znát, ale zase jsou tu pěkné nápady a efekty.
Hospoda (1996) (seriál)
Taková "pivní" seriálová zábava, na kterou když narazím v televizi, tak se na to rád podívám, pokud nehraje někde jinde něco lepšího. Václav Knop tu zahrál asi nejlépe ze všech společně s Menzelem.
Za kačku svlíkačku (2009) (relácia)
Hrozné. Mě by zajímalo pro jakou skupinu diváků tenhle pořad měl být podle tvůrců určen? Samozdřejmě že nejde o nic jiného, než o výdělek z provolaných prachů. Trapné a ponižujicí.
Princezná pre draka (2011)
Pěkný nápad s propojením do současnosti a věřím, že němci by z tohodle dokázali vytřískat mnohem více. V tomhle podání však pohádka není vůbec "pohádkovitá" a je z toho všeho hrozný paskvil. Děj mě vůbec nezasáhl a celkově to byla hrozná nuda. Divákovi nedá film vůbec možnost se něčeho pořádně "chytnout" a všechno je jakoby nedokončená práce. I přes to, že Šafránkovou obdivuju, tak ji role vůbec nesedla. Celkový dojem hrozný.
Ghost Rider (2007)
Zde jde spíše o dívákuv přístup k filmu a ne naopak, protože dívák nesmí brát film tak vážně jako třeba když se díváte na Kmotra. Je to prostě taková akční mašinka na zvýšení testosteronu a pobavení a to se mi líbilo. Když teď zpětně hodnotím tento film tak chci třeba poukázat na nadhodnocenou Fast five, která je podle mě daleko větší slátaninou než právě todle.