Recenzie (360)
Vezmi si moju dušu (2010)
Takovou řadu nesympatických postav to se hned tak nevidí. Je tam náznak několika zvratů, ale vše vychází do ztracena. Není prostě komu fandit.
Skrytá identita (2010)
Velmi napínavý horor s výbornou atmosférou, podtržený ještě lepším Rhys Mayersem. Tohle mě po dlouhé řadě špatných filmů fakt dostalo.
Kazatel smrti (2007)
Jednu hvězdu za pěknou hlavní hrdinku. Jinak utrpení na celé čáře.
Šílení (2005)
Proč syrové maso???
Všemocný (2011)
Velmi příjemné překvapení, nápaditý vizuál. Cooper byl výborný.
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Pokud se jen kecalo stálo to za houby, ale jakmile přešlo na akci a přišel ještě The Rock tak to byla pohádka. Pokud bude další díl v takovém stylu tak se máme nač těšit.
Karanténa 2: Terminál (2011)
Na jedno podívání celkem ujde, ale další díl už radši ne. Bohužel zadní vrátka otevřena dokořán.
Iron Doors - Entkommen oder sterben! (2010)
Začátek velmi slušný, depresivní atmosféra z bezvýchodné situace gradovala, ale v půlce jak když utne a šlo to z kopce. Konec??? Co to jako mělo být!!!
Uneseni (2010)
Začátek byl pozvolný a nic nenasvědčovala tomu, že to bude nějaká bomba. Ovšem druhá půle měla neuvěřitelné grády a konec byl naprosto odzbrojující. Naprosto souhlasím s Mackeyem.
Sudor frío (2010)
Při prvním sledování se měl chuť film totálně strhat a skončil sem v první třetině, že to nestojí za můj čas. Po přečtení zdejších komentářů sem tomu dal druhou šanci a opravdu se vyplatilo. Protože od druhé třetiny nabírá film na síle a konec byl naprosto fámozní a napínavý. Vřele doporučuju.