Recenzie (86)
Ja, Olga Hepnarová (2016)
Sam Riley (Ian Curtis) v sukni, teda v nohaviciach
Vyššia moc (2014)
ak by skoncili o cca 20minut skor, tak by som dal zrejme aj 5*
God's Not Dead (2014)
skoda premrhaneho potencialu, kt. film mal. za tie cliché scény museli ist hviezdy dole, ale zopar mmntov a myslienky je hodnych zhliadnutia celeho snimku
Chlapčenstvo (2014)
hviezdička za poslednú scénu alá Before Sunrise
Cesta ven (2014)
síce to zrejme nie je na Oscara, no každopádne isto pre Oskara
Zabíječ ovcí (1978)
"biele ráno a čierny večer a šedý deň / biely zrod a čierna smrť a šedý život / biela a čierna sú len okraje/odtiene šedej" (B.O. KzN)
Hrana - 4 filmy o Marekovi Brezovskom (2014)
fantastický kúsok pre fanúšikov hudby, brezovskeho hudby, pamatnikov divokych zaciatkov rokov devatdesiatych, . . .
Všetky moje deti (2013)
mozno hviezdy štyri/ štyri a pol, ale táto krajina takéto filmy a hlavne ľudí/kňazov typu Marián Kuffa, potrebuje jak soľ, takze hviezd 5
Lego príbeh (2014)
po vizuálnej stránke excelentné, no obsah som čakal trochu viac "dospelácky". každopádne sa oplatí vidieť a pre priaznivcov LEGA - MustSee titul. + som zvedavý aj na 2D verziu, kt. bude zrejme lepšia (ale tento pocit môže byť apríčinený tým, že v 3D upútavkách som videl How to Train Your Dragon 2)
12 rokov otrokom (2013)
konečne tu máme vyzývateľa Trierovmu Manderlayu