Recenzie (86)
Nech vojde ten pravý (2008)
dokonca som rozmýšľal nad 5* - vynikajúca alternatíva k twighlightovinám
Zátoka (2009)
slabota - sklamanie
Počiatok (2010)
dobrý filmík s veľmi dobrou myšlienkou a aj slušným spracovaním (najmä scény v hotelovej chodbičke), ale že by som z neho padol na zadok? to isto nie
Pokánie (2007)
možno 4,5* , ale kvalitne spracované "gýčovité" prvky z neho robia 5*film
Janghwa, hongryeon (2003)
zvyknem odhadovať, a to správne, ako sa bude film vyvíjať, resp. končiť, no toto dielko je nepredvídateľné ako slnko a spŕška dažďa
Prekliaty ostrov (2010)
aj keď som už v prvej tretine filmu vedel-tušil o čo tam ide, musím mu dať 4*. takto nejak sa majú robiť filmy
Películas para no dormir: La culpa (2006) (TV film)
4,5* - mňa film držal po celú dobu, veľmi dobre a hlavne zaujímavo spracovaná problematika potratov
Dalkomhan insaeng (2005)
vynikajúci "melancholický akčák"
Pago Pago (1993) (relácia)
mmm, zbieranie periel :D
Apocalypto (2006)
asi 3,5hviezdy / je to taký John McClane v Strednej Amerike zo 17. storočia /