Recenzie (86)
Perverzní průvodce filmem (2006)
hviezda dole za názorový nesúhlas
Nymfomanka II. (2013)
nutnosť pozerať ako celok aj s dielom prvym, rozdelenie filmu skodi
Nymfomanka I. (2013)
nutnosť pozerať ako celok aj s dielom druhym, rozdelenie filmu skodi
V žiare noci (1967)
povinné čítanie-sledovanie, nielen pre, slovenský národ (banskobystrický kraj)
Zrkadlo (1975)
film, pri kt. som pochopil, prečo je LvT Tarkovskim fascinovaný
Veľká nádhera (2013)
Krása To Hlása. po Tu to musí byť, ešte len druhý snímok, kt. som od tohto pána videl. už sa teším na mmnt, kedy si ho opätovne pozriem
Nerada ruším (2012)
prijemne plynuci filmik so zapletkou/zapletkami "bez" rozuzlenia
Anjelský podiel (2012)
za prvú polovicu a jazyk, kt. sa vo filme hovorilo, hviezda navyše.
Bedári (2012)
veľkým fanúšikom tohto žánru nie som, ale po zhliadnutí v kine, dávam 5* bez mihnutia oka
Speed Racer (2008)
pre priaznivcov CTR, MarioKarts, Wipeout, Burnout, MotorStorm, . . . viacmenej povinná jazda