Recenzie (859)
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Chcípaj tam negři, takže cajk.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Škoda, že je to taková blbost. Ale tentokrát jako fakt velká.
Spawn (1997) (seriál)
Škoda, že to v nejlepším končí.
Červená horúčava (1988)
Znáš Mirandu?
The Mindy Project (2012) (seriál)
Zatím těžko říct, opatrný optimismus.
Maléry pána Šikulku (1999)
Divné.
Policajt (2012) (seriál)
Neurazí, nepobaví.
Až vyjde mesiac (2012)
Škoda, že Wes nejspíš neviděl Pějme píseň dohola.
Superjail! (2007) (seriál)
Čistý dadaistický surrealismus.
Muži v čiernom 3 (2012)
Úplně zbytečný film.