Recenzie (32)
Nenasytná Tiffany (2015)
Tenhle film mne překvapil - pozitivně. Svéráz Noha asi nemusel moc hrát, prostě čerpal ze svého života. Vizuální efekty na úrovni, humor, bavil jsem se.
Kyselý dech (2016) (amatérsky film)
Na to, že jde o amatérský film, tak jsou herecké výkony naprosto přirozené, vizuální efekty parádní a snad nejvíc mne dostala hudba, která atmosféru krásně nebo vlastně hrůzostrašně dokresluje.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Po dlouhe dobe jsem se zase v kine bavil, akcni sceny byly vytecne, jen postradaly Spielbergovu lehkou ruku. Spousta vtipnych dialogu a moc mne bavily narazky na minule dily serie. Kazdopadne radove lepsi nez 4. pokracovani, inu nacisti jsou nacisti. Jo a tu zenskou, ktera byla neprijemna jak cinze bych zabil po 20 minutach. Nektere nesrovnalosti jako je rychlost kone = rychlost agentky nebo pristavaci plocha na Sicilii mi zazitek nezkazily.
Krakenteena Ruby (2023)
Tyhle animovane postavicky se nepovedly.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Neco tak nudneho uz jsem dlouho nevidel, ani nevim, jak jsem tech 140 minut prezil.
Alibi na mieru 2 (2023)
Chudaci Francouzi, uz dopadli jako my, nemumi natocit vtipnou komedii.
Kostený tomahawk (2015)
Pro mne opravdu mimořádný western. Velice surový a syrový. Od začátku bylo jasné, že zástupce šerifa nemá šanci přežít, ale on to i s notnou dávkou štěstí dokázal.
Jan Žižka (2022)
Co by Jákl točil, kdyby neměl dron a českou přírodu...
Docent (2023) (seriál)
Nebylo to špatný, hlavně zápletka byla zajímavá, ale naivita vyšetřovatelky Fousové, neschopnost dvojčete přečíst SPZ auta na 20 metrů a opakující se vyšetřovatelé v podání O. Vetchého a M. Taclíka způsobují bodový odpočet. Naopak mě bavila camea a různé jiné narážky, které jsem, doufám, pochopil správně. Jo a PS: Asociace jednorožce a lékárny mně naskočila okamžitě, když na to v seriálu přišla řeč.
R.I.P.D. - URNA: Útvar rozhodne neživých agentov (2013)
Skvělé odreagování v době koronové