Recenzie (254)
Pán účtovník opäť zasahuje (1999)
tak ako bol prvý diel vynikajúci a vtipný....je toto odpadom bez vtipu. smutný koniec fantozziho
Miliónové preteky (2001)
jedna z tých zábavnejších komédií. Niektoré gagy ma fakt dostali... Lovitz a jeho rodinka by si mozno zasluzili aj svoj vlastný film . Nevyužitý Cleese by mohol dostať tiež viac priestoru. ale inak som sa bavil slušne. Nebyť toho konca ktorý by som fakt najradsej vymenil mohlo to byť aj za ****
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
kedysi som tento film zbožňoval... zatial som dospel a dospej aj môj názor na túto sprostosť :D . ale Carrey ako vždy srandovný.
Niet čo stratiť (1997)
len vďaka Robbinsovy a podarenému scenáru sa mi tento film páči až natoľko, že ho hodnotím ako ho hodnotím. Lawrence ako vždy otravný aj keď sa to do tohto filmu celkom hodilo. a čo by to bola za komédia ak by neobsahovala aj zopár vtipných momentov... a tu sa ich nachádza celkom dosť. Najviac ma rozosmiala scéna ktorú zahral režisér ako strážca objektu.
Flashdance (1983)
klasický film o naivke tanečnici ktorá má svoj sen...a ide za ním..a ide aj keď jej osud hádže polienka do cesty..a ide a stretáva lásku... a ide až nakoniec.... happyend. toto naláka hlavne ženy a kedže film obsahuje aj mnozstvo záberov na pekné ženské cici aj rici privábi aj mužské publikum. :) a slečna kupodivu tancuje aj celkom schopne.
Akty X - Film (1998)
veru nie zlé... čakal som sklamanie ale nakoniec celkom prekvapenie. Dalo by sa povedať že ide o dlhšiu časť seriálu... a ako vždy veľa otázok ostáva nezodpovedaných. Efektná scéna s explóziou svedčí o vyššom rozpočte čo poteší a kvalitu filmu to zdôraznuje.
Pí (1998)
hustý film... temný a depresívny ... experiment ktorý sa naozaj podaril.
Requiem za sen (2000)
drogy. a asi najlepší film o nich geniálne zachytávajúci dôsledky ich užívania. réžia , strih , scenár , hudba , a samozrejme aj herecké výkony na vysokej úrovni ...a to všetko do seba zapadá a navodzuje neopakovateľnú atmosféru celého filmu. Skvele vygradovaný dej...ako aj úpadok jednotlivých charakterov a vďaka strihu má film o to väčsiu dynamiku. Pre Ellen Burstyn oscara!
V mene zákona (2009) (seriál)
niekto sa tu hrá na CSI ... ale uboho...na druhu stranu aj pokus sa cení
Živý v Joburgu (2005)
intro pre district 9... :) samozjme nedosahuje takých kvalít...na 6 minut je to skvele