Posledné recenzie (13)
Mazacia hlava (1977)
Surrealistické...velice zajímavé ikdyž trochu bizarní - proč ne.
Saw 2 (2005)
Opravdu slabej odvárek prvního dílu. Čekal jsem alespoň na šokující závěr jaký mne překvapil v jedničce avšak marně...
Herkules v New Yorku (1970)
Opravdu dobře jsem se pobavil, avšak potřeboval jsem si na to trochu pozměnit vědomí jistou indickou bylinou. Ale z hlediska kinematografie tento film postrádá zcela vše.