Recenzie (65)
Zlatá devadesátá (2023) (seriál)
Bohužel, klasický Netflix, vše musí být barevně vyváženo a nesmí samozřejmě chybět gay. Naštěstí se to tam řeší jen jeden díl. Jinak mi to místy přišlo dost "umělé". Nebýt postav ze 70, tak bych to nedokoukal a hvězdy jsou hlavně za ně. BTW., taky vám neseděl dabing k Donně?
Ako som spoznala tvojho otca (2022) (seriál)
První dva díly mě moc, spíše vůbec, nenadchly, ale dám tomu šanci a jako fanda "mamky" (a Hillary) první sérii "taťky" dokoukám. Vyjadřovat se ke splněným normám ohledně obsazení zatím nebudu, počkám si, až se tam objeví zbytek z LBQHDIFBSODNFDBAO, či jak tak zkratka aktuálně vypadá.
K zemi hleď! (2021)
Zábavná věcička, plná dnešních "klasik". Pobavilo. PS: dokoukejte oboje titulky (tedy i ty dlouhé) až do konce 😉
Ted Lasso - Hlava (2021) (epizóda)
Nejhorší epizoda zatím 😕
Tým (2021) (seriál)
Nejvíc to kazí ten umělý smích v pozadí. Za mě těch 70, rozhodně zkouknu druhou řadu (když bude). Nejoblíbenější postava je jednoznačně Chuck.
Noční návštěva (2020)
Rozjezd zajímavý, pak už jsem byl líný to vypnout. Dalo se to dokoukat, ale mohlo to být mnoooohem lepší.
O Vánocích (2020) (seriál)
Mohlo to skončit o 20 minut dříve, ale líbilo se mi to.
Princezna z cukrárny: Zase vyměněná (2020)
Za jedničkou trošku zaostává, ale více Vanessy přineslo více hvězdiček ;)
Sváteční rande (2020)
Oddychovka, neurazí, ale na druhé zkouknutí to není. Koukal jsem hlavně kvůli Emmě.
Vánoce u našich (2019) (seriál)
První série potěšila, norština je sladká na poslech (rozuměl jsem tak 2 slova a to ještě špatně :D) A byť jsem průběžně na 4 hvězdách, pokud mě druhá série vtáhne a pobaví jako první, dostane čistého búra. Po dlouhé době seriál, co mě láká pustit si ho znova.