Recenzie (257)
Z nasadením života (1968) (seriál)
Velmi, velmi naivní, jak příběhem, tak režií, ale přece jenom dosti zábavné. Logicky poplatné době, ovšem ne takovým stylem jako náš major Zeman. A ještě jedna maličkost: špatný casting esesáků a gestapáků (soudím podle prvních dvou dílů, ale jako Němci nevypadají ani náhodou).
Krystal Method (2004)
Péčko s nejlepším soundtrackem. Pozor SPOILER: ano, většinou to skončí výstřikem.
Chico (2001)
Právě jsem dočetl politologickou knihu o Balkánu, takže mi snímek akorát přišel vhod. Hlavně ten dokumentaristický styl. Ale jinak si myslím, že si režisérka ukousla příliš velké sousto a film se jí jaksi rozpliznul po rukama a celkové vyznění je nijaké. Chybu herce v hlavní roli bych v tom neviděl.
Million Dollar Hotel (2000)
Mám velmi rád Bona a U2. Role Mela Gibsona byla zajímavá, Stormare byl skvělý................, ale přesto mi to přišlo naprosto nezajímavé, ztráta času a po hodině jsem vypnul. Takže bez hvězdiček.
Rozvod po francúzsky (2003)
Vlastně se mi to docelo líbilo, moje nejoblíbenější Naomi v hlavní roli, ale přesto to byl nejhorší film co jsem od Ivoryho viděl. Proč? Na konverzačku nebyl scénář až zas tak dobrý, komedie to nebyla vůbec (já se tedy nesmál) a na drama to bylo příliš pozvolné a málo dramatické. Škoda.
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
Podle recenzí a hodnocení vidím, že chyba bude zřejmě na mé straně, ale vysvětlete mi prosím, co je na tom vtipného. Za 5 minut jakéhokoli dílu Červeného trpaslíka se pobavím více než tady. PS. Knihu jsem nečetl.
Dům s tichým barem (2000)
Malý a milý, nezávislý film, který jakoby mimochodem řeší problém rasismu v New Yorku 50-tých let. A to na konkrétním případě domu se dvěma rodinami (jak správně říká originální název filmu). Atmosféra je velmi příjemná, hodina čtyřicet celkem uteče, Michael Rispoli si střihnul podobnou roli jako v Summer of Sam a Kelly Macdonald je 5 let po Trainspottingu stále krásná a ostatní herci i režisér jsou opravdu, ale opravdu neznámí.
Zelený svet (1996)
Chca, nechca, musím proti proudu. Tímto filmem jsem naprosto zbytečně ztratil dvě hodiny. Všechno co je tu k vidění, jsme viděli už mockrát jinde a lépe, klišé by se daly nabírat lopatou (looser na vzestupu, dávný soupeř, společná láska, rozhodující míček...) a zajímavěji by se dal natočit i film o gorodkách. Costner velmi necharismatický, Russo sakra nesympatická, záporák nezáporný (a to prosím nesnáší důchodce, děti a psy). Kdo chce romantiku ze sportovního prostředí ať si dá Wimbledon a kdo film o golfu tak Legendu o velkém návratu. Jedna hvězda za pásovce. Howg. Omluva Golfistovi - jsi sice u mně v TOP9, ale tady se neshodneme.
Big Bounce (2004)
Já to nechápu. Elmore Leonard píše takové skvělé knížky a všechny adaptace (samozřejmě kromě Quentina a Jackie Brown) stojí ta prd. Tentokráte se velký zašmodrchanec odehrává na Havaji, hrají tam docela hvězdy a když to dokoukáte, řeknete si ...hm... a radši zapomenete.
Past na rosomáka (2002)
Tak nějak si představuju dobrý nezávislý film. Za málo peněz, hodně zábavy. Stačí mít dobrý nápad a z toho vytvořit slušný scénář a pak si vystačíte s minimálními náklady. Herce to chce neznámé nebo skoro neznámé, ale hlavně levné. Tohle všechno + hitovky z osmdesátých let a výborná/ný komedie/rodinný/drama/thriller (ČSFD má pravdu) je tu. Více takových filmů na ČT2.