Posledné recenzie (69)
Hranica zúfalstva (1998)
Díky Keatonovi nakonec za tři, ale jinak dvouhvězdičkový mírně nasládlý film s předvídatelným koncem, kterým dost ztrácí na napínavosti již od začátku.
Next (2007)
Poměrně nudný film na kterém i s přihmouřeným okem prostě nemůžu najít nic co by se mi vrylo do paměti. Cage nezklamal, ale s tímhle asi nic moc dělat ani nemohl a Julianne Moore se na tyhle role vyšetřovatelek prostě nehodí (to se ukázalo už v Hannibalovi). Cageova schopnost vidění do budoucnosti taky mohla být rozpracována (nebo alespoň objasněna) trochu detailněji. Prostě sci-fi co mi nesedlo a vyšumělo z hlavy pomalu dřív než naběhly závěrečné titulky.
Dvojitý zásah (1991)
Slušně zvládnuté béčko s dobrými akčními scénami, které mi v porovnání s jinými "kopačkovými" filmy nepřišly tupé. A tu dvojroli jsem Van Dammovi taky celkem sežral.