Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Dokonalost sama, lepší seriálový humor prostě neznám... A asi ani nechci znát :-)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Tak tohle je "legend", počkejte, "ární" :-D
Joey (2004)
Joey je nej :-) To jsou hlody.... :-D Přátelé to nejsou, ale to ani nikdo nechce...
Všetci starostovi muži (1996)
Těžko se hledá lepší sitcom, M.J.Fox nedostižný, jeho partička spolupracovníků v čele s Paulem, Carterem a Stewartem jsou geniální a třešničkou na dortu je starosta v podání Barryho Bostwicka. Neskutečně vtipné a vkusné!!!! Seriálová TOP 5. 10/10!
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Boží, boží, boží! Tohle prostě nelze nemilovat. Dialogy jsou absolutně nedostižné, kouzelné a humorné. 10/10!
Simpsonovci (1989)
Naštěstí nekonečný příval amerického humoru, ve kterém vládne postava Homera - typického pivaře, "pracanta" a hláškaře. Dokonale zábavné a návykové. 10/10!
Dva a pol chlapa (2003)
Jake je king! :-)
M.A.S.H. (1972)
Geniální! Nechápu, jak ze sebe tvůrci dokázali sypat tak dlouhou dobu tak kvalitní humor. Ke konci seriálu přece jen malinko více vážné, ale i tak vytříbený humor zasazený do korejské války (1950-1953)! 10/10!
Bláznivý Jimov život (2001)
Nová holka (2011)
Po deseti dílech musím konstatovat, že Zooey Deschanel je zde naprosto bezkonkureční. Vtipná, milá, praštěná, správně naivní - prostě báječná. Vhodně zvolené charaktery a zajímavé vedlejší postavy dávají každému z příběhů tu pravou šťávu. A kdyby náhodou něco nefungovalo, tak je tu vždy Schmidt :-)) 8/10!