Recenzie (200)
Cesta nádeje (2014)
Trochu pohádka, aneb jak Australan ke štěstí v Turecku přišel... Ale i tak velmi slušná podívaná. Jen škoda té Kurylenko ta mě tam fakt neseděla.
Bob a Bobek (1979) (seriál)
Jedním slovem... Dokonalé... PS: celý život cvičím stejně jako Bobek a vstávám podobně.
Mrázik (1964)
Asi mě tady většina uživatelů prokleje, ale pro mě je toto peklo. A když vidím Ivánka tak se mě otvírá nůž v kapse.
Protiúder (2010) (seriál)
No. První řada nic moc... Druhá a třetí to je paráda a ... a pak už to bohužel jde opět dolů. A poslední 5. řada to už je peklo. Proto jen tři hvězdy, i když za 2. řadu bych dal v klidu 4 i 5.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Méně akce než v novém Bondovi, méně vtipu než ve starém Bondovi... celkově nezaujalo. Jednou a stačilo.
Najlepší z najlepších (1989)
Celá serie Karate tiger není žádný zázrak, ale možná trochu překvapivě právě tento díl je pro mě tím nejlepším... Asi i proto má podtitul nejlepší z nejlepších :o) Příběh slušný, herecké výkony taktež a Eric Roberts je velké překvapení. Ale ten konec.. Ach jo. To bylo na můj vkus až příliš sladké... Ještě chvilku a byl by z toho druhý Titanic. A Dae Han v podání Simona Rhee měl dvakrát více charisma než Tommy v podani Phillipa. Což je škoda.
Švéd (1994)
Pro někoho odpad, pro mě slušný akční film. Příběh slušný, Dolph uvěřitelný a prostředí ostrova je jedním slovem nádherné. Takže suma sumárum. Kvalitní akční film s charismatickým hercem v hlavni roli.
Johnny Mnemonic (1995)
Pro většinu průměr... Pro mě milé překvapení... Keanu Reevese mam rád a některé jeho filmy bych se nebál zařadit mezi mých TOP... Samozřejmě to není Matrix, ani efekty plný Constantine, ale na rok 95 je to stále velmi pěkná podívaná... Atmosférou a prostředím trošku Blade Runner, trošku Šílený Max, ale jako celek to funguje... Alespoň v mých očích. Jediné co bych vytknul je delfín na konci... ale i tak dobrá akce, slušný příbeh, dobré efekty a Dolph Lundgren...
Sherlock: Ohavná nevesta (2016) (TV film)
Možná proto, že to byl Sherlock Holmes. Možná proto, že v hlavní roli měl být opět Cumberbatch, ale hlavně proto, že první tři řady to byl jeden z nejlepších "seriálů" co jsem viděl jsem se na tento příběh ze staré Anglie těšil... A výsledek... Trošku rozpačitý. Nebýt vtipných dialogů mezi hlavními postavami řekl bych lepší průměr. Ale neopomenu přídat hvězdu za Marka Gatisse... Jeho postava v 19. století včetně jeho záliby k jídlu byla jedním slovem... dokonalá...
Nico - viac než zákon (1988)
Podle mého možná nejlepší film Stevena Seagala (společně s Přepadením v Pacifiku). Plný akce, soubojů a tenkrát bylo i vidět, že mu to jde. Jinak sice klasické akční béčko, ale dobře udělaný... A Sharon Stone? Jako ozdoba filmu na jedničku.