Recenzie (1 725)
Mapa dokonalých maličkostí (2021)
Příjemná, malá romance, na které se mi líbí logické myšlení postav v časové smyčce. Trailer https://youtu.be/ZOxsfKQWrUg
Ama (2018)
Tanec pod vodou. Emocionální číslo, jehož smysl nevykládám. Tiše jsem ale oceňoval výkon té plavkyně. Cca 10 metrů hloubka a na dně mohla být jen tak, že vypustila vzduch z plic (edit: ggoglím a zjišťuji, že Julie Gautier je hloubková potápěčka na nádech s francouzským rekordem 68 metrů).
Chaos (2021)
55 %. Námět zajímavý. Herci ne špatní. Provedení ne zlé. Doopravdy se mi líbila myšlenka, kdy jsou vidět myšlenky mužů (kazatel byl démonický). Bylo trochu slabě uvěřitelné, že by na cizí planetě rostl smrkový les úplně stejný, jako náš, ale dobře. Jako celek to režisérsky i provedením působilo televizně.
Jonghahamyeon urineun - Season 2 (2021) (séria)
Stále jsem doufal, že si toho idiota nevezme nebo, že se z něj vyklube masový vrah, ale houby. Jedna hvězda navíc za Kim So-hyeon.
Dívka ve vlaku (2021)
Originál jsem neviděl, ale indická verze není zlá. Závěr mi trochu vadil. Ne kvůli pointě, ale kvůli chování jedné z postav.
Raya a posledný drak (2021)
Pro jednou slabší Disney. Zajímavá osobnost draka, zajímavá myšlenka, výborná animace, ale působilo to na mě recyklovaně.
Vikingovia (2013) (seriál)
Po první epizodě Slovanů jsem manželce ukázal toto. Už je v třetině 3. série :). Můj názor: Prvních 5 sérií super, ale i pak se na to dá dívat.
Mistr jinu a jangu (2021)
Není to úplně zlé, ale dobré také ne.
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Jednoznačné maximum a nový element v mé pomyslné první pětce válečných filmů (přestože je to seriál). Výborně spracované. Třeba vidět.
Tenki no ko (2019)
Nevím. Nádherný Makoto, příběh zajímavý, jen se zdráhám dát maximum. Potřebuju vidět podruhé.