Recenzie (1 733)
Snowboarďáci (2004)
Tak 68%. Svěží, vtipné, moderní. Víc takovýchto českých filmů, prosím!
James Bond: Zlaté oko (1995)
Souhlasím, že nejlepší bondovka s Brosnanem. 85% už jen za dialog: "Zničíte každé vozidlo do kterého nastoupíte?" "Standardní pracovní postup."
Anna a kráľ (1999)
Mám rád Chow Yun-Fata, Mám rád Judie Foster, dohromady jim to fungovalo, 75%.
Nové Francúzsko (2004)
Toto je fakt odpad. Měli jsme to z půjčovny a já v polovině filmu chtěl skončit, ale žena chtěla dokoukat (naivně věřila, že se to někde "vylepší"). Škoda, že jsem to viděl do konce.
RRRrrrr !!! (2004)
Tento film jsem si jako jediný v této databázi troufl ohodnotit podle traileru.
Bedári (1958)
Dodnes se mi vybavuje (volný citát): "Je úchvatné pozorovat moře. Úchvatnější je pozorovat oblohu. Ještě úchvatnější je pozorovat boj v duši člověka." Hej, souhlasím. Nejlepší Bídníci všech dob.
Dievča s perlou (2003)
Některé ze záběrů filmu mi připadaly jako namalované holandským mistrem. A až budu v Holandsku, určitě zajdu do královské obrazárny v Haagu :).
Match Point - Hra osudu (2005)
Necelých 70% je nejpřesnější. Líbila se mi myšlenka, provedení, ale nebylo to něco, co by mě nadchlo.
Vzpomínky na lásku (2004)
Nejen stodvacetiprocentní, ale i geniální film! Viděl jsem Director's Cut a hned si pustil většinu scén znovu. Už vím, co si stojí za to zapamatovat! Seberu se a napíšu víc. ■ Aktualizace 27. 4. 2009: Napsáno! Tady http://scobak.blog.sme.sk/c/191552/a-Moment-to-Remember-povidani-o-filmu.html. Dobré komentáře: Matty, Adrian. ■ P.S. Vyhodil jsem ze svých TOP 10 filmů Lásku nebeskou a zařadil tohle.
Keď Harry stretol Sally (1989)
Všeobecně oblíbená komedie celé naší rodiny. Velmi chytlavé písničky: "Tomato, potato, tomato, potato" ... http://www.youtube.com/watch?v=fCW8jsykkFY