Posledné recenzie (120)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
První půlka v USA je top, ale pak ta část v Bolívii nějak ztratila koule.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Hrozný. Jak kdybych se díval na epizodu hvězdný brány odehrávající se v sovětskym svaze nakombinovaný cilliannem murphym z wishe, co tam rozjíždí nějakej nacistickej porno spin-off z peaky blinders....:D asi mě nikdo nepochopí, ale prostě 1/10 fakt odpad
Ahsoka (2023) (seriál)
Boring af. Klasicky nezajímavý a plochý postavy a k tomu nudný příběh, opakující se SW klišé s novou tajemnou hrozbou...