Recenzie (120)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
První půlka v USA je top, ale pak ta část v Bolívii nějak ztratila koule.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Hrozný. Jak kdybych se díval na epizodu hvězdný brány odehrávající se v sovětskym svaze nakombinovaný cilliannem murphym z wishe, co tam rozjíždí nějakej nacistickej porno spin-off z peaky blinders....:D asi mě nikdo nepochopí, ale prostě 1/10 fakt odpad
Ahsoka (2023) (seriál)
Boring af. Klasicky nezajímavý a plochý postavy a k tomu nudný příběh, opakující se SW klišé s novou tajemnou hrozbou...
Pouliční strava (2019) (seriál)
Místo dokumentů o jídlo je to z 90% o "srdcervoucích story" migrantů...
Depp vs. Heardová (2023) (seriál)
Dokument "obohacenej" o debilní Tik Tiktokery,, Youtubery a jejich idiotský videa. Spíš než dokument je to sestřih.
Boba Fett: Zákon podsvetia (2021) (seriál)
Kde jen berou v Disney ten talent dělat tak nudný a nezajímavý seriály bez zajímavějších postav? Zase další postava, která je naprosto domrvená. Dokonce i ty kostýmy už začínají vypadat komicky...
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Má to pěkný efekty, ale to je tak všechno. Vedlejší postavy úplná katastrofa, buď jsou nezajímavý, nesympatický nebo rovnou oboje. Chovají se deb*lně a nelogicky. Z Obi-Wana a Vadera udělali v Disney taky úplný kolo**
Terminátor Genisys (2015)
Hrozný herci (mladá generace), překombinovaný cestování časem - celej příběh je slátanina, akce natočená hůř než v o 30 let starších dílech....
BANGER. (2022)
Co to je za vymrdanou kameru. "Umění"...
Na západní frontě klid (2022)
Střih a záběry jsou moc povedené, to ano. Ale nevýrazný postavy a ne moc vyvedenej casting mladších herců a nefungující chemie mezi nimi, film hodně kazí. Dokonce je tam i pár crigen momentů (snění o kariéře četníka). Až v druhé půlce filmu začínají být některé postavy zajímavé. Každopádně akce a vyzobrazení 1. světové války se povedlo. Scéna, kdy přijede na bojiště tank a objeví se plamenomety, budou určitě v topu válečný akce.