Recenzie (248)
Drahé tety a ja (1974)
tento film nema slabe misto !
Kráva (1993)
Nadherny snimek, mrazive pravdivy silny pribeh.
V tom dome straší (2006)
Miluju tento animak ! Je to jako kus meho detstvi , ktyery jsem nikdy nepoznala , neprozila.
Paul (2011)
Pet hvezd a fanklub bez vahani.
RRRrrrr !!! (2004)
Jo nizke hodnoceni...Ale kdyby to natocili americani a hral tam Jack Black , tak pubertaci daji hvezd jak na americke vlajce. Vyborna komedie a ty hlasky !
Búrlivé výšiny (1992)
Nejlepsi verze co jsem videla. Je tu opravdu vetrno....Nejdrive jsem nasla ten dum........
Vesnice roku (2011) (študentský film)
Neco me nuti se na tento minifilm porad divat. Snad je to sympaticky a presvedcivy vykon Vetcheho , snad ta vesnice , jeji klid, atmosfera, nevinnost deti a mozna nesmiritelnost s osudem....
Muž, který se směje (1928)
Byla by to prilezitost nebo vyzva pro Tima Burtona.Dokazu si predstavit jak by se s timto tematem vymazlil.Jenze Depp uz je na roli prilis stary .Knizni predlohu od Huga miluju.
Petrolejové lampy (1971)
Mistrovske dilo.
Fešák Hubert (1984)
Nedovedu si predstavit v holu Huberta nekoho jineho. Hermanek vevodi totmuto filmu s eleganci a charismatem jemu vlastnim.