Recenzie (431)
Prepadovka 2 (2014)
ta angličtina z postsynchronů tahala za uši
47 roninov (2013)
Nevím proč většina pseudointoušů s tím filmem má problém. Rozkvetlé sakury celý film a výborný tichý zašupovačky v každým obýváku... co víc si přát. :-)
Všetko je stratené (2013)
Jedno krásné a mohutně zařvané Fuck od RR bez zbytečných voiceoverů, kdebychom poslouchali nějaké moralizování o životu a smrti. Tohle je pan herec, který to zvládl zahrát jen s jedním FUCK.
Rivali (2013)
Stejně jsem pořád fandil Thorovi. ;-) A nevím proč byl celý film Hunt tak negativně vykreslen. Na wiki se o něm píše, že on jako nikdo jiný se tolik nezasadil o propagaci závodů F1. Viděl jsem kvalitnější sportovní dramata a těch 91% jsem nějak nepobral... A nejlepší film, ze motorsportu jsou stejně Cars od Pixaru! ;-)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Dal jsem 1. sérii a dobrý. Když jsem zjistil, že je odklepnutá 5. a 6. a možná 7. tak jsem to zase vzdal. To bych nedělal nic jinýho.
Preteky s časom (2013)
Pane bože! Ten film snad zaplatila ta automobilka a s*alo se na scénář a cokoliv smysluplného. Proč bych měl psát o všem de*ilním na tom filmu když už to tady udělalo určitě hafo uživatelů přede mnou?! Tohle je snad první film, ve kterém je nejvíce záběrů na řadící páku. WTF!!! Chudák Ethan! Bejt jím tak svého agenta pověsím za přirození do hodně velkýho průvanu. Jednu hvězdu dávám Ethanovi a poměrně originálnímu konci.
Môj otec je šialenec (2012)
Mně už se z těch Sandlerovek chce blejt 10%
Purpurové rieky (2000)
Špičková kriminálka až na ten nedotažený konec.
Návrat Temného rytiera (2012)
Nolanovo fenomenální ukončení série. 100%
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Oba filmy jsou vlastně identické ale severská verze měla mnohem lepší atmosféru.