Recenzie (431)
Bod obnovy (2023)
I když je to vykrádačka obou dílů Blade Runnera a z technického a hudebního hlediska vykrádačka Nolana tak i tak se mi to líbilo. Zajímavé herecké obsazení a i zápletka. Pěkný....
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 3 (2024) (epizóda)
"dyť má koule" no čété nám trošku netflixuje
Moby Doc (2021)
Jo hoch měl kurevský dětství, hodně toho zažil, vychlastal a jako pořádná star taky profetoval. Díky bohu, že se dal do kupy a neskočil z toho okna. Dokument je hodně netradičně pojatý a vcelku originální ale ten pohled do "jeho hlavy" mě tak nezajímal jako spíš jeho hudba o které tam toho moc nebylo. Díky tomu můžete sledovat switch hlavního hrdiny o 180 stupňů. Ke konci už to je jen eko veganská, mírně "lefty" agitka která me spíš jen srala. Představte si kdyby takovou obrodou prošel třeba Ozzy Osbourne ;-) :-D
Vyproštění 2 (2023)
I banda vidláků z Arménie v čele s dvojníkem Connora McGregora může rozstřílet půlku Vídně. Ale musíte u toho přimhouřit obě oči.
Ruce v záruce (2022) (TV film)
Když na to koukáte a vidíte v pravém spodním rohu, že TOHLE by nevzniklo bez koncesionářských poplatků které platím tak vám říkám, že TOHLE by ani nemuselo vzniknout.
Bodyguardi (2023) (seriál)
Pěkný jsou ty úvodní titulky. To fakt jo. Tím to ale končí....
Three-Body (2023) (seriál)
Po šesti epizodách to je docela dobré zpracování scifi románu ačkoliv jsem ho nečetl. Jako mínus vidím ale i tak několik věcí. Třicet epizod je fakt dost a kdyby se každá epizoda zkrátila a dramatické záběry na postavy kdy jen upřeně hledí (a na něco myslí) a do toho hraje dramatická hudba tak by to byla opravdová úleva. Tohle dramatické natahování je fakt vopruz. Nehledě na to, že hlavní postava je nesympatická a když nečumí do kamery dlouhé desítky vteřin tak třeba na někoho hystericky řve jak ženská v přechodu. Postava, která se mi naopak líbí a je taková lidská je ten policajt, který pracuje pro generála. Je takový uvěřitelný na rozdíl od toho vědce, který má nervy v kýblu. Ale budu koukat dál protože mě to baví. A bude asi i legrace jelikož se tam už objevila postava se jménem Šao-Lin :-D
Posledný súboj (2021)
Njn hezky technický zpracované ale mě to nějak nebavilo.
Smrtiace ticho (2020)
Scenáristicky z toho šlo vytáhnout víc
The Last of Us - Napospas (2023) (epizóda)
Tenhle díl trumfnul i ten s tím prepperem ve své nudě.