Recenzie (31)
Arctic: Ľadové peklo (2018)
... aneb do posledních sil.
Dobrý policajt (2012) (seriál)
Nepředvídatelná jízda...
Oko nad Prahou (2010)
10 let poté... Stejně pocity. Převládající marnost a smutek...
Hunter Killer: Neviditeľný zabijak (2018)
... ale jo, proč ne. Dobrá oddechovka, když v tom nehledáte velkou hloubku.
Ano, šéfová! (2018) (relácia)
Za snahu....
Hore a dole po Hodvábnej ceste (2016) (seriál)
Nádhera, každé dobrodružné srdce zaplesá...
Hon (2012)
Děsivé...
Nezastaviteľný vlak (2010)
... americká anarchie na kolejích ... víc se k tomu napsat nedá ...
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Pro mne neuvěřitelná parodie. Dlouho jsem se v kině tak nezasmál. Při odchodu jsem si jen malinko říkal, jestli to nebyl ztracený čas. Děj bída, ale hlášky potěšily. Některé záběry utíkajícího Stallona mě fakt hodně pobavily. Závěrečná hláška vše posílá do pekel .... "Vždyť to stejně nebyl tvůj typ :-). "
V plameňoch (2008)
Asi jsem koukal na úplně jiný film. U mě výborný ... Moc pěkný soundtrack a velmi silný příběh ...