Recenzie (31)
Oppenheimer (2023)
... je to jako magnet, postupně vtahující diváka do děje se zrychlujícím se tempem a se spousty aktuálních témat uvnitř ... špičkový audiovizuál ... wov
Predátor: Korisť (2022)
Vice než svěží vítr v parném létě. Nádherné záběry, výborné světlo,akce následuje akci. Perfektní "pokračování" jedničky, které ji svým způsobem i předčí...
Top Gun: Maverick (2022)
Měl jsem očekávání... dostal jsem mnohem víc! Tom, Harold, Hans a osvědčený děj v aktuálním hávu. Wow. Dobrej nášleh!
Karel Svoboda - Šťastná léta (2020)
Za mne výborný dokument. Spousta "normálních" momentů, které až dojemně dokreslují atmosféru.
Ochranca - Ahoj oci (2021) (epizóda)
Hodně, hodně silný díl...
Ochranca - Verejný nepriateľ (2021) (epizóda)
Atmosféra tohoto dílu je tak hustá, že by se dala krájet .. .-)
Lidice (2011)
Za mne emocionální nářez. Tak trochu bych to přirovnal k hudbě. Někdy ta stejná věc nesedne, jindy ta stejná věc sedne jako zadní část těla na hrnec. Jak jinak si vysvětlit to spektrum rozdílných názorů na film? Dnes to sedlo.-).
Le Mans '66 (2019)
Neskutečná jízda...
Joker (2019)
Neskutečná psycho jízda. Hlavní postava vás vtáhne do děje, aby vás následně rozcupovala na prvočinitele. Famózní herecký výkon.
Svetlo môjho života (2019)
Hutná atmosféra na každém kroku. Hodně mi to připomíná Cestu i když je to vlastně úplně jiný film. Pomale tempo to celé umocňuje.