Recenzie (360)
Daenseoui sunjeong (2005)
Taková vcelku příjemná míchačka Zelené karty a Hříšného tance s přirozenými herci.
Don 2 (2011)
Kromě závěrečného songu celkově slabší hudba, ale poměrně zábavným stylem začíná SRK už chvílemi sahat po krku Chuckovi. Norrisovi :-)
Ishq (1997)
Bohužel zde mě nenadchla ani hudba - tak 2 a1/2
Môj otec je šialenec (2012)
Už jsem viděl daleko horší komedie než jak se zde objevuje v recenzích a tato mezi ně naštěstí nepatří. Ano prosťoučký jednoduchý děj není zrovna extra nosná linka, ale během filmu jsem se docela bavil a průběžně i s výbuchy smíchu. Sandlerovi role sedla a típka, který bez piva neudělá ani ránu zahrál vkusně a hlavně netrapně. Zkrátka taková blbůstka u které musíte vypnout a nepřemýšlet.
Opití láskou (2002)
Dobře zahrané, ale tak nějak nevím kam zařadit. Po shlédnutí som bol volajaký zmetený.
Muž na hrane (2012)
Nebylo to úplně zlé, ale tak strašně překombinované, až mi to ustřelilo tři hvězdy.
Biely oleander (2002)
Poctivě vystavěné psychologické drama se skvělou hlavní představitelkou.
Tisíc slov (2012)
Klidně plynoucí pohodovka, která nepůsobí nijak trapně, fajn na zpříjemnění nedělního deštivého odpoledne.
Schradni! (1996)
Řekl bych jeden z těch lepších sfilmovaných Kingů.
Milosrdné lži (2010)
Závěr filmu byl už docela natahovaný, ale jinak úžasná kamera, příběh i herci.