Recenzie (360)
Z ničoho len nič (2006)
Nevim, nevim, spousty přehnaných zvratů, kolikrát fakt hodně nelogických a vynucených - měl jsem docela problém to dokoukat. Nevadí mi drsný humor, ale nemusí z diváka dělat úplné blbce.
Magické deviatky (2007)
Myslím, že film nemusel sklouznout k takovéto pointě. Potom by to asi byl skutečně fantastický počin jak hlásal reklamní spotík. Takto průměr ovšem s dobrými herci a kamerou.
Absolvent (1967)
Neskutečná kamera, vynikající hudba, skvělé herecké výkony - co víc si divák může přát.
Ajťáci (2006) (seriál)
Co se skrývá za červenými dveřmi?!
Priatelia (1994) (seriál)
Prostě přátelé...
Kráľovstvo (1994) (seriál)
Vítejte v Království...
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
agente Coopere...
Simpsonovci (1989) (seriál)
I po těch letech jeden z nejlepších seriálů, který drží laťku stále hodně vysoko.
Kráľovstvo - Season 2 (1997) (séria)
Dánská pakáž!
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
To bylo tak...