Recenzie (607)
Smallville (2001) (seriál)
Pohodový seriál, který po letech opakuje Warner tv.Průmérný, pohodový seriál, který vykrádá Supermana, ale zabaví a neurazí.SVÝM zpracováním to připomíná Twilight,ale herecké výkony jsou sympatické.55%.
Zasměj se (2024) (relácia)
Z milosti za vtipná videa dám jednu hvězdu.Martin Hranáč je hrozný moderátor a je mi líto všech hostů, co u něj byli a na téhle trapnosti se podíleli.15%.
Cyntoryn zvieratiek (2019)
Z celé série nejlepší díl za mě, ač je to zvrácené, tak je to výborně zahrané a dobrá atmosféra, bohužel v záplavě hororů to je lepší. průměr.Ale za mě 60%.
Cintorín domácich zvierat 2 (1992)
O třídu horší než 1 díl, zabaví, obsazení slušné, ale děj je zvláštní.Celé to připomínalo spíš tv film než celovečerák.CELÉ to působí strašně levně.40%.
Cintorín domácich zvierat (1989)
No zabavilo, ale nová verze mě bavila víc.50%.
Mladá modrá krev - Epizoda 6 (2024) (epizóda)
Říkal jsem si, že je to takový smutný díl, ale za ten konec přidávám o dvě hvězdy víc.Ten byl fakt krásný a Simon a Wilhelm k sobě patří a jsou spolu neskutečně sladcí.Navíc ta píseň pro Wilhelma je nádherná.5*.
Hvězda Kavárna Pepy Melena (2024) (relácia)
Klasická talk show s hudebními vystoupeními.Pořadu jen škodí, že mají malou scénu, takže větší tancování u zpěvu je vyloučeno.Jinak to ničím nevybočuje z dnešní zábavy.40%.
Vtelenie zla (2021)
Dobrý příběh zajímavě napsaný, dobře zahraný, ale až nekonečné scény, to byla trošku nuda.Za mě 50%.
Ve jménu ďábla (2019)
Průměrné drama o soudním procesu ve věci opravené vody u jednoho farmáře.Herecke výkony sice dobré,jefajn, že Martin Sheen ještě hraje, ale jinak nuda.40%.
Ve spárech ďábla (2018)
Takový průměrný horor, atmosféra dobrá, dobrá hudba a herecké výkony, akorát jak to bylo takové komorní, tak místy už mě to přestalo bavit, ale lekačky tam byly a příběh zajímavý.Za mě 60%.