Recenzie (607)
Dobrý ročník (2006)
Skvělý romantický snímek s ještě lepším Rusellem Crowem a jeho mladší obdobou Freddiem Higmorem.
Vylomeniny (2013) (relácia)
jeden z nejpovedenějších nových pořadů a jedna z nejzábavnějších, českých show se skrytou kamerou. Když porovnám ptákoviny nebo Šoumeny s Vylomeninama, tak to je jak když porovnám Mercedes s Trabantem.Za mě rozhodně 5*
Dynastie Nováků (1982) (seriál)
jeden z mála komunistických seriálů, na který se mohu koukat pořád dokola a baví mě to.Bud je to tím, že v tom hrají nejlepší čeští herci jako Brzobohatý, Kemr, Somr, Hanzlík, Kaiser a další a nebo je to tím dobře napsaným příběhem.4*
Vrásky z lásky (2012)
Tento film ukazuje, že život stářím nekončí.Jiřina Bohdalová i Radek Brzobohatý tu excelují, nominace na českého lva pro Jiřinu to potvrzuje.
Doktor z hôr (1992) (seriál)
Doktor z hor Německý seriál, který se vysílal v záčátcích televize Prima a myslím, že dvě řady také odvysílala na svém počátku tv Nova. Pěkné prostředí, zajímavý děj a když to člověk vidí poněkolikáté, tak s nostalgií vzpomíná, jak každou středu čekal u televize a hltal každý díl.
Ulica (2005) (seriál)
Jeden z nekonečných českých seriálů, na který se dá koukat. Zajímavé témata, jedni z nejlepších českých herců (např.Radek Brzobohatý, Pavel Kříž, Jiří Strach, Bronislav Poloczek, Alena Vránová, Milena Dvorská, Vladislav Brabec apod.)a člověk z toho pozná, jak žijí ostatní, a že jeho starosti jsou ,proti některým lidem, docela obyčejné.Bohužel rok od roku, co skončila paní Maciuchová seriál padá a padá dolů a už je to úplně o ničem, dialogy jsou plýtké až trapné, noví herci jsou nezajímaví a nesympatičtí a sem tam nechají někoho umřít jako např.Světlanu nebo Johana Mádra.
Anjel Pána (2005)
Vtipná a skvěle napsaná pohádka, která ukazuje, že nebe a peklo patří k sobě.Skvělý výkon především Ivana Trojana a Jiřího Dvořáka. Jiří Strach nezklamal a snad se dočkáme i pokračování, o kterém nedávno mluvil.