Recenzie (603)
Dáma vo vode (2006)
Původně jsem chtěl dát odpad, ale scénář nějak drží pohromadě, herecké výkony jsou ok, ale jinak je to slátanina a neskutečná nuda.Vlastně jednu hvězdu dávám z milosti.Od režiséra Šestého smyslu a Času jsem čekal mnohem víc.15%.
On je taký pekný (2014)
Moc pěkný film o lásce dvou kluků, kteří o sobě netuší, že se sobě navzájem líbí a z toho vznikají potom zbytečné problémy a probrečené noci.Celý Film je vyborně zahraný a je škoda, že herci, kteří kluky hráli již nehrají.75%.
Jedeme na teambuilding (2023)
Miluju filmy typu Fakju pane učiteli nebo Scary Movie.A tohle je přesně ono, dokonale ulítlá komedie plná hlášek a kvalitního ujetého, sem tam nekorektního humoru, někdy na hranici trapnosti, ale hned to vrátí zpátky, takový podobný humor měl Comeback a Jackpot od Tří Tygrů.Prachař, Kotek skvělý, ten byl nejlepší z celého filmu a jeho postava mu sedla jak hrnec na prdel, stejně jako Einstein. BÁRTA, POLNIŠOVÁ A POLÍVKOVÁ TÉŽ POBAVILI, u Aničky jsem byl rád, že zase jednou dostala hlavní roli, a po špatných recenzích jsem nic moc nečekal, ale tohle hodně překvapilo.Upřímně od srdce jsem se několikrát řečhtal smíchy a dal jsem to na jeden zátah.Za cameo Michala Davida a za skvělou hlášku,, To porno se samo nevykouká.",dávám 5% navíc.75 % a 4*.
Žena cestovateľa v čase (2009)
Moc pěkný film s výborným nápadem a výborně zahraný.75%
Dobré ráno, Vietnam (1987)
Výborný Robin Williams.Tady hrál, stejně jako v Táta v sukni, svou velkou one man show a ukázal, že není jen komediální herec, ale i dramatický.Film je místy komedie, místy vážné drama a všechny tyhle přesuny žánru Robin zvládl dokonale.Ale občas jsem se trošku nudil.75%.
Schmidtov príbeh (2002)
Tento film je koukatelný diky Nicholsonovi, skvělému dabingu, jinak je to nuda, kde se hodně povídá a nic moc se neděje a než se něco stane , tak je hodina v háji.Od Nicholsona jsem čekal víc.40%.
Smallville (2001) (seriál)
Pohodový seriál, který po letech opakuje Warner tv.Průmérný, pohodový seriál, který vykrádá Supermana, ale zabaví a neurazí.SVÝM zpracováním to připomíná Twilight,ale herecké výkony jsou sympatické.55%.
Zasměj se (2024) (relácia)
Z milosti za vtipná videa dám jednu hvězdu.Martin Hranáč je hrozný moderátor a je mi líto všech hostů, co u něj byli a na téhle trapnosti se podíleli.15%.
Cyntoryn zvieratiek (2019)
Z celé série nejlepší díl za mě, ač je to zvrácené, tak je to výborně zahrané a dobrá atmosféra, bohužel v záplavě hororů to je lepší. průměr.Ale za mě 60%.
Cintorín domácich zvierat 2 (1992)
O třídu horší než 1 díl, zabaví, obsazení slušné, ale děj je zvláštní.Celé to připomínalo spíš tv film než celovečerák.CELÉ to působí strašně levně.40%.