Recenzie (106)
Kronika mutantov (2008)
Myslim si, ze film je podhodnoteny. Vizualne komiksovo noir zaujimave, herci neirituju ... proste... paci sa mi to. Take filmy mam rad, hoc su B kategorie.
Ako ukradnúť nevestu (2008)
"Bola nadsena, akoby sral jednorozcov." Jediny moment, ktory rozhodol o tej druhej *.
Nebezpečná misia (2012)
Zaujimalo by ma, ako sa da niekoho presvedcit, aby poskytol peniaze na takyto film. Chcel by som totiz natocit film o orechoch a peniaze by sa zislli.
Traja cudzinci (2008)
Ono, taka klasika (schovam sa pod postel), ale ta atmosfera je vyborna. A aj Liv. Teraz takto o 01:09 mam celkom aj neurcity pocit strachu ;)
Pasca na rodičov (1998)
Celkom prijemny rodinny film (aj s klasickou nepocuvatelnou hudbou) z cias, ked Lindsay bola este pekna (dieta) a vedela hrat.
Krajina stratených (2009)
Ako parodia na komediu si to iste 2* zasluzi.
Voda pre slony (2011)
Preco Pattinson? Jeho neherectvo zabilo slusny film.
Zamrznutá planéta - Season 1 (2011) (séria)
Nadherne zabery prirody a zvierat zijucich v smrtelnych podmienkach polov nasej Zeme. BBC je top !
Pán času - Konec času - 2. část (2010) (epizóda)
Tak, toto bolo sklamanie (Pani casu) az na par peknych okamihov (diskusia o zbrani).
Derren Brown: Ruská ruleta (2003) (relácia)
Iluzia ci skutocnost, na tom nezalezi. Malo to grady.