Obľúbené seriály (5)
Ženatý so záväzkami (1987)
U tohodle seriálu mě vždycky přepadaly záchvaty smíchu.
M.A.S.H. (1972)
Podle mě vůbec nejlepší seriál, Alda vynikající, humor kterej mám rád.
Profesionáli (1977)
Nejlepší akční seriál co znám.
U tohodle seriálu mě vždycky přepadaly záchvaty smíchu.
Podle mě vůbec nejlepší seriál, Alda vynikající, humor kterej mám rád.
Nejlepší akční seriál co znám.